26 серпня, 20.00
"Musical Explorer"
New Era Orchestra ,
арт-директор та диригент
Тетяна Калініченко і солісти

26 серпня, 20.00
"Musical Explorer"
New Era Orchestra ,
арт-директор та диригент Тетяна Калініченко і солісти

Сцена Софії





"Musical Explorer"
New Era Orchestra , арт-директор та диригент Тетяна Калініченко і солісти
Учасники:
• Констянтиин Тимохін, валторна, Швейцарія,
•Сусанна Карпенко, автентичний спів, Україна,
• Кирило Шарапов, скрипка, Україна,
• Ігор Завгородній, скрипка, Україна
представлять Заключний концерт фестивалю Bouquet Kyiv Stage.

Програма:
• Г. Ф. Гендель, Музика для королівських фейерверків (HWV 351), увертюра
• А. Вівальді, Концерт для скрипки, 2-х гобоїв, фаготу, 2-х валторн та струнних фа-мажор (RV 569)
• В. А. Моцарт, Концерт №4 для валторни з оркестром, K 495.
• "Українські сезони", прем'єра.

Костянтин Тімохін, валторна ( Швейцарія).
• "Ось що таке звучання світового рівню!" - JaapvanZweden, музичний директор New York Philharmonic.
• "Він незамінний!" - Мішель Корбоз, швейцарський диригент, Командор Ордену Мистецтв та літератури.
• "Чуттєвий, яскравий та відважний музикант із дивовижно м'яким, стриманим звуком". SÜDKURIER

Це слова про Констянтина Тимохіна, валторніста, що виступає у всьому світі з оркестрами, серед яких L'Orchestre de Chambre de Genève (L'OCG), Ensemble Contrechamps, Colorado Quartet, Les Musiciens du Louvre, Concerto Köln, Münchener Kammerorchester - MKO, Kammerphilharmonie Graubünden, Orchestra Ensemble Kanazawa (Японія), Ensemble Fidelio, Бароковий ансамбль Йофін в Цюріху, Zurich Opera Orchestra та Il Giardino Armonico (Італія) під керівництвом Джованні Антоніні.А народився Костянтин у Києві.

Сусанна Карпенко, автентичний український спів.
Сусанна Карпенко, завідувач відділу фольклору НЦНК "Музей Івана Гончара", керівник фольклорного гурту "Божичі", ініціаторка та солістка музичного проекту "Візерунчасті пісні", учасниця спільних музичних проектів з Олегом Скрипкою та Ле Гранд Оркестром, музичний керівник вистав Національного академічного драматичного театру ім. Івана Франка, дослідниця українського традиційного мелосу та пісенних традицій різних народів світу.

New Era Orchestra – унікальний український оркестр, який доводить, що класика може і має бути в тренді. New Era Orchestra вже 12 років відкриває українській аудиторії імена композиторів, які стали еталонами у світовій музиці. Вони першими в Україні виконали твори Джона Адамса (США), Філіпа Гласса (США), Майкла Наймана (Велика Британія), Джона Тавенера (Велика Британія), Яніса Ксенакіса (Франція), Такаші Йошімацу (Японія), Мар'яна Мозетича (Канада), Авнера Дормана (Ізраїль), Майяс аль-Ямані (Сирія), Артурса Маскатса (Латвія).
New Era Orchestra також активно промотує найкращих українських солістів нової генерації.✨

Тетяна Калініченко, арт-директор, диригент та співзасновник оркестру New Era Orchestra.

• Ініціатор виконання в Україні прем'єр творів сучасних композиторів: Джона Адамса (США), Філіпа Гласса (США), Майкла Наймана (Велика Британія), Джона Таванера (Велика Британія), Яніса Ксенакіса (Франція), Такаші Йошіматсу (Японія), Авнера Дормана (Ізраїль), Майяза Аліамані (Сирія), Макса Ріхтера (Велика Британія), Мар'яна Мозетіча (Канада), Артурса Маскатса (Латвія), Пітера Брейнера (Словакія), Вітольда Лютославського (Польща), Кшиштофа Пендерецького (Польща), Добрінки Табакової (Болгарія), Гії Канчелі (Грузія), Георга Пеліциса (Латвія), Джованні Соліма (Італія), Франсуа Кутюр'є (Франція), Петеріса Васкса (Латвія), Ясусі Акутагава (Японія);

• Автор ідеї "Українські сезони" ("Ukrainian seasons")- Тетяна Калiнiченко.

Сенс ініціативи Тетяни Калініченко "Українські сезони" - показати як час від часу на диво співзвучні та перекликаються теми автентичних українських пісень та давніх світових музичних шедеврів.
26 серпня ми представимо музичний "діалог" фольклорних обрядових пісень у версії для камерного оркестру Артема Рощенка (за участі ансамблю "Божичі") та творів італійського бароко.
Сьогоднішній Час звучить по-новому. В ньому напрямки, віки, простори перевиті та взаємопроникливі.
Вже написана Симфонія Інтернету, і сучасні композитори наполягають на тому, що музика, як одна з живих мов передачі інформації, розвивається разом із нашим стрімким світом, тож потребує переосмислення та нових форм.
Кілька років тому на концерті Сусанни Карпенко Тетяна Калініченко звернула увагу на схожість певних автентичних пісень і окремих тем раннього бароко.
Якщо бути уважним до мистецьких проявів, такі культурні синоніми можуть часто впадати в око. Наприклад, майже однакові за архітектурою дерев'яні церкви певних українських регіонів та Японії. Цьому навіть було присвячено експедицію та книгу.
Чому у країнах на різних краях землі, у різних державах та етносах були створені однакові за формою сакральні споруди?
Чому геніальна українська автентична пісня раптом майже рідна темі італійського барокового твору?
Може, тому що покликання музики та мистецтва в цілому стати спільною мовою порозуміння?
Так народилась ініціатива "Українські сезони".
Друзі, реєстрація на події відкриється 16 липня!